A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Охтирська загальноосвітня школа I-III ступенів № 5 імені Р. К. Рапія Охтирської міської ради Сумської області

Результати моніторингу якості освіти

Навчальні досягнення здобувачів освіти 5-11 класів 

за І семестр 2023/2024 н.р.

 


Навчальні досягнення здобувачів освіти 3-4 та 5-11 класів 

за ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Із таблиці видно, що із 164 учнів 3-4 класів 33 учні (20%) навчаються на високому рівні, 87 учнів (53%) на достатньому рівні, 42 учні (26%) на середньому рівні, 2 учня (1%) на початковому рівні. Якість навчання становить 73%. Із 532 учнів 5-11 класів 36 учнів (7%) навчаються на високому рівні, 169 учнів (32%) навчаються на достатньому рівні, 274 учнів (52%) – на середньому рівні, 49 учнів (9%) – на початковому рівні. Здійснюючи моніторинг успішності й узагальнюючи вищезазначене варто відзначити високі навчальні показники 9-А класу, де якість навчання 75%, 10-Б – якість 55%, 5-А – якість 58%, 5-Б – якість 67%. Поряд з цим, слід звернути увагу на успішність 8-В класу, де якість навчання є найнижчою по школі та складає 12%. На достатньому рівні навчається лише 3 учні, на середньому – 16 учнів, на початковому – 6 учнів. Також низька якість навчання у 6-В та 10-А класах, де якість 15%. Низькі результати навчання показали також учні 9-В класу, де якість становить 19%.

         

За результатами річного оцінювання здобувачі освіти 3-4 та 5-11 класів  розподілилися за рівнями навчальних досягнень наступним чином:

Оскільки учні 3-4 класів рівнево оцінювалися у ІІ семестрі, то у цих класах результати за ІІ семестр та за рік однакові. Результати навчальних досягнень за 2022/2023 навчальний рік у 5-11 класах кращі, у порівнянні з результатами за ІІ семестр. Із 532 учнів 5-11 класів 41 учень (8%) навчаються на високому рівні, 191 учень (36%) навчаються на достатньому рівні, 294 учнів (55%) – на середньому рівні,  6 учнів (1%) – на початковому рівні.

Із 696 учнів 3-11 класів закінчили 2022/2023 навчальний рік на високому рівні 74 учня (11%), на достатньому рівні 278 учнів (40%), на середньому рівні 336 учнів (48%), на початковому – 8 учнів (1%). Якість навчання по школі становить 51%, середній бал – 8,3.

Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є освітні втрати під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану, втрата будь якого інтересу і мотивації до навчання, незабезпеченість гаджетами та поганий інтернет-зв'язок в учнів, недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності, від­сутня система роботи вчителів зі слабо встигаючими уч­нями й учнями, які не відвідують онлайн-уроки, недостатній зв'язок учителів із бать­ками, несвоєчасне повідомлення батьків про рі­вень успішності дітей. 

Навчальні досягнення здобувачів освіти 3-4 та 5-11 класів за ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

Самооцінювання. Безпечне освітнє середовище. 20222023 н.р.

Результати самооцінювання Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 імені Р.К. Рапія за напрямком «Система оцінювання результатів навчання учнів»

 


Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора