Історія школи
Вони були першими
Першим у житті завжди найважче,
Перші відбудовують мости,
Першим доручають шлях прокласти,
По якому інші будуть йти.
(Зліва направо):
- Швачко Т.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи
- Фоттелер Л.І. – заступник директора з навчально–виховної роботи
- Полякова Л.О. – директор школи
- Блинова Л.К. – організатор з виховної роботи
- Нерсисян Р.М. – учитель допризовної підготовки
- Колесникова В.І. – учитель історії
- Ткаченко Н.П. – учитель трудового навчання
- Хирна Г.О. – учитель фізики
- Степанова М.П. – учитель хімії
- Циганкова Н.П. – учитель англійської мови
- Ращевська Н.О. – учитель початкових класів
- Макаренко Є.А. – вихователь ГПД
- Корчагіна А.Х. – учитель математики
- Нестеренко В.Г. – учитель географії
- Погуляй С.О. – вихователь ГПД
- Коробко Л.К. – учитель фізвиховання
- Соловйова Н.О. – учитель російської мови та літератури
- Святушенко Ніна Олександрівна - учитель української мови
- Дорофєєва Г.П. – учитель німецької мови
- Губіна Т.І. – учитель початкових класів
- Гаврюшина Н.Д. – учитель математики
- Гопко Н.Г. – учитель початкових класів
- Зубова Н.І. – учитель початкових класів
- Ткачова Н.В. – учитель математики
- Осауленко Л.М. – учитель української мови та літератури
- Копилова Л.І. – учитель початкових класів
- Соколова Н.П. – учитель математики
- Слободовська А.І. – учитель початкових класів
- Чаговець О.Ф. – учитель російської мова та літератури
- Астахова Н.В. – учитель обслуговуючої праці
- Шивріна Т.В. – учитель початкових класів
- Солодовникова Н.М. – учитель початкових класів
- Хатько О.М. – учитель математики
- Шрамко О.Я. – учитель початкових класів
- Бабич О.О. – старша піонервожата
- Самойленко Надія Степанівна - учитель початкових класів
- Василенко Володимир Ілліч – учитель історії
- Талавер Л.М. – учитель початкових класів
- Григорович Т.Г. – учитель початкових класів
- Небитова Т.Г. – учитель української мови та літератури
УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ
Ключовою фігурою школи був і залишається директор. Саме від його вміння привести в систему всі аспекти управління залежить результат роботи школи. Стиль керівництва школи визначається такими параметрами:
- делегування керівником своїх повноважень;
- участь підлеглих в ухваленні рішень;
- інформованість підлеглих;
- постійний самоаналіз власної управлінської діяльності;
- розвиток управлінської культури.
Школа завжди пишалася доброзичливою атмосферою, яка панує у відносинах між учнями, батьками та вчителями. Школа непомітно, але виразно формує саму особистість. Дух школи складається з багатьох компонентів, але насамперед, це дух співпраці, дух високих стандартів, дух радощів життя та спільних перемог.
«Учителем школа стоїть», - так стверджують мислителі. Школа №5 багата своїм високопрофесійним, творчим і невтомним педагогічним колективом. Головне кредо діяльності колективу завжди можна було вмістити в одне слово «пошук», а саме:
- пошук нових методик викладання;
- пошук інноваційних технологій;
- пошук обдарованої, творчої і здібної молоді;
- пошук досягнення результативності.
З 1994 року навчальний заклад працює за експериментальними програмами «Екологія й діалектика», «Росток».
У 2007-2021 р.р. заклад очолювала Галина Григорівна Шишкова.