A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей № 5 імені Р.К.Рапія Охтирської міської ради Сумської області

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в 2024/2025 навчальному році

Дата: 30.08.2024 15:54
Кількість переглядів: 19

Фото без опису

Додаток 1

Додаток 1 до наказу

Ліцею № 5 імені Р.К. Рапія

від 30.08.2024  № 142 - о/д

      

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в 2024/2025 навчальному році

№пп

Назва заходу

Термін

Відповідальні

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення

попередження насильства та булінгу (цькування)

1

Опрацювати «Методичні рекомендації щодо здійснення профілактики булінгу (цькування) в закладах освіти в умовах воєнного стану» від 12.05.2022 № 01/03-82

Підготовка наказів: «Про заходи щодо виявлення, реагування на випадки насильства, булінгу (цькування) і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», «Про запобігання випадків булінгу в закладі освіти»

Вересень

 

 

Сотнікова О.М., директор

Адміністрація закладу. Соціальний педагог

2

Організація діяльності комісії з розгляду випадків булінгу

До __  09.2024

Сотнікова О.М., директор

3

Поновлення інформації щодо запобігання та протидії булінгу на сайті закладу

До 17.09.2024

Глушенко Н.М.

4

Нарада з питань організації та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу.

До 17.09.2024

Шевченко І.І., заступник директора з ВР, класні керівники 1-4 та 5-11 класів

5

Дотримуватися в своїй діяльності Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства», законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини.

Впродовж року

 

Адміністрація закладу. Соціальний педагог

6

Оновлення інформації на  тематичних стендах «Для вас, батьки», «Інформаційно-правовий куточок»

До 17.09.2024

Юрко В.В., соціальний педагог

7

В разі виявлення фактів насильства над дітьми негайно надавати інформації відповідним правоохоронним органам

В разі потреби

Адміністрація закладу.

 Юрко В.В., соціальний педагог

8

Забезпечити систематичне оновлення банку даних сімей, де існують випадки вчинення насильства в сім’ї або виникає реальна загроза його вчинення

В разі потреби

Юрко В.В., соціальний педагог

9

Участь у нарадах з питань профілактики булінгу (цькування):

  • з педагогічними працівниками

Вересень

Адміністрація закладу.  

Юрко В.В., соціальний педагог

10

Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду

Вересень

Класні  керівники,

 Юрко В.В., соціальний педагог

11

Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

Вересень

Юрко В.В., соціальний педагог

12

Організація роботи шкільної служби медіації

Вересень

Психологічна служба

 

Організація роботи консультативного пункту «Довіра». Напрацювання механізмів звернення

Вересень

Бондар А.С.,

практичний психолог

13

Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування)

Листопад 

Юрко В.В., соціальний педагог

14

Участь у акції «16 днів проти насильства»

Листопад-грудень

Юрко В.В., соціальний педагог

15

Виступи на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі «Вплив сім'ї на виховання дитини. Як виховувати не караючи?»

Січень

Юрко В.В., соціальний педагог

Робота з працівниками школи

16

Проведення навчальних нарад для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування

 

Виступ на педраді « Булінг у школі: в небезпеці педагог»

Осінні канікули

Класні керівники, Бондар А.С.,

практичний психолог,

 Юрко В.В., соціальний педагог

17

Засідання круглого столу «Як не стати жертвою боулінгу вчителеві»

Зимові канікули

Бондар А.С.,

практичний психолог,

 Юрко В.В., соціальний педагог

18

Засідання методичного об'єднання класних керівників «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі»

Лютий

Класні керівники

19

Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу

Щоквартально

Юрко В.В., соціальний педагог

20

Консультування класних керівників адміністрацією закладу з проблемних ситуацій

Впродовж року

Юрко В.В., соціальний педагог

Робота з учнями

21

Анкетування щодо попередження проявів булінгу, насильства в учнівському середовищі

Вересень - листопад

Юрко В.В., соціальний педагог

22

Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі (1-4кл)

Впродовж року

Юрко В.В., соціальний педагог

23

Перегляд та обговорення освітнього серіалу «Віртуальний терор: Кібертролінг і кібербулінг»

Вересень - жовтень

Юрко В.В., соціальний педагог

24

Тиждень толерантності

Листопад

Юрко В.В., соціальний педагог

25

Інформаційна акція «16 днів проти насильства»

Листопад - грудень

Бондар А.С.,

практичний психолог,

 Юрко В.В., соціальний педагог

26

Флешмоб «Зупинимо булінг разом!»

Грудень

Бондар А.С.,

практичний психолог,

 Юрко В.В., соціальний педагог

27

Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім»для учнів 5-7 класів.

Січень

Юрко В.В., соціальний педагог

28

Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» для учнів 8-11 класів

Лютий

Юрко В.В., соціальний педагог

29

Конкурс плакатів проти насильства «StopBulling» (8-11 класи)

Березень

Вчитель мистецтва,  

Юрко В.В., соціальний педагог

30

  • Проведення занять «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет».
  • Проведення тренінгу  з учнями 10-11 класів «Стоп насильство!».
  • Перегляд та обговорення мультфільму «Мій сусід»

https://www.youtube.com/watch?v=knagfHqrGUE

  • Урок « Особиста цінність та безпека»
  • щодо безпечної поведінки з незнайомцями.

.https://www.savechild.com.ua/teachers

Впродовж року

Юрко В.В., соціальний педагог

 

 

 

 

 

 

 

Бондар А.С.,

практичний психолог

 

31

Виставка колажів «Ми різні, але рівні»

Квітень

Юрко В.В., соціальний педагог

32

Бесіди учнів щодо протидії булінгу з представниками поліції, соціальної служби тощо

Впродовж року

Класні керівники,  Юрко В.В., соціальний педагог

Робота з батьками

33

Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу в учнівському середовищі»

Впродовж року/за потреби

Класні керівники,  Юрко В.В., соціальний педагог

34

Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

Юрко В.В., соціальний педагог

35

Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг»

Впродовж року

Класні керівники,  Юрко В.В., соціальний педагог

36

Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми

Впродовж року

Юрко В.В., соціальний педагог

37

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

За потреби

Юрко В.В., соціальний педагог

Моніторинг освітнього середовища закладу освіти

38

Самооцінка закладу освіти за показниками  безпеки, комфортності, інклюзивності

Лютий

Адміністрація закладу

39

Діагностичне анкетування учнів 5-11-х  класів щодо проблеми булінгу

Листопад - березень

Юрко В.В., соціальний педагог

40

Діагностичне  анкетування батьків про безпеку в закладі освіти

Грудень

Юрко В.В., соціальний педагог

41

Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти

Травень- червень

Шевченко І.І, заступник директора з виховної роботи,

Юрко В.В., соціальний педагог

         

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора